Om een goed inzicht te krijgen in wat onze klanten nu echt van ons vinden hebben we in januari onze eerste grootschalige klanttevredenheidsenquĂȘte gehouden. Hierin hebben we vooral gevraagd naar de ervaring met de coach en met Brilliant Work als bedrijf. Vooral de coach wordt enorm gewaardeerd met een 8,7. Als organisatie krijgen we een 8,4. Opmerkingen van de respondenten zijn o.a.:
- Flexibiliteit en contact met de coach, zijn contacten en netwerk binnen export.
- Coach goed kan aanvoelen welke onderwerpen aandacht verdienen
- Luisterend oor, continu de spiegel voorgehouden krijgen met veel humor & metaforen vond ik erg leuk en goed werken voor mijn vraag. Het werken met het deel dat ging over mijn overtuigingen of ik het wel kan.
- Advies, kennis in praktijk kunnen toepassen. Goede leerzame gesprekken waar ik wat aan heb.
- Betrokkenheid en echt helpen (coachen) om te veranderen/verbeteren
- Mijn coach is professioneel en zij zorgt er voor dat je een duidelijk beeld krijgt van waar je bedrijf staat, en waar je heen wilt. Samen brengt ze de doelen en milestones in kaart met een realistische blik op de toekomst. Ze heeft me de juiste tools aangereikt om op te schalen naar het buitenland.
- Begrip voor de organisatie en goede adviezen en aanbevelingen waar we wat mee kunnen
Ik ben heel erg trots op ons team! Ik wist al dat ze heel goed zijn en echt hart hebben voor de klant maar het is zo mooi omdat ook van de klanten terug te krijgen.
Natuurlijk hebben we ook om feedback gevraagd naar verbeterpunten want we gaan voor een 10. Daar zaten natuurlijk geen wereldschokkende zaken in omdat we al heel rechtstreeks contact hebben met onze klanten, maar het is goed om het toch te inventariseren en kijken welke punten vaker terugkomen. Al deze feedback pakken we op en gaan we mee aan de slag want net als onze coachees geloven we in het continu verbeteren en ontwikkelen van ons werk.
Maart 2020, Lizanne Jakobs â Oprichtster Brilliant Work