Nieuwsbrief juli

18 juli 2022

Met nieuws over:

  • Werknemers (gesubsidieerd) boeien en binden- nummer 1 probleem van werkgevers op dit moment.
  • Brilliant Work verkozen tot beste bedrijfscoachingsbureau van NL!
  • Even voorstellen: Je Duitsland specialist Jan Temmink.
  • Check onze gratis workshops over sales, export, doelen en prioriteiten stellen en meer.

Wij helpen je medewerkers te boeien en binden (en er is nog subsidie voor ook!)

In deze tijd van personeelskrapte is het belangrijker dan ooit dat je je huidige medewerkers koestert. Tijd om vooral te investeren in hun opleiding en ontwikkeling, zodat ze niet overstappen naar een andere werkgever. En naast dit medewerkersbeleid is het natuurlijk cruciaal om een duidelijk plan te hebben waar je nieuwe mensen vandaan gaat halen de komende maanden en jaren.

Wist je dat je heel gemakkelijk één van onze coaches en HR adviseurs kunt inschakelen door handig gebruik te maken van subsidies om deze plannen te maken en helpen realiseren? Onze coaches hebben jarenlange ervaring met leiderschap en personeelsontwikkeling binnen het MKB en Martine, onze HR adviseur, doet al 35 jaar niets anders dan HR. We helpen je op een doeltreffende, pragmatische en plezierige manier mensen binnen te krijgen, te houden en met resultaat te werken.

Dit kan zowel met en zonder subsidie. Ook als blijkt dat je medewerkers verdere trainingen of opleidingen nodig blijken te hebben liggen er opties om dat te financieren. Neem contact op met Saul via [email protected] of bel hem op 06 38452062 voor meer informatie.

Brilliant Work verkozen tot beste bedrijfscoachingsbureau van NL!

We zijn heel blij en trots dat wij ons de winnaars mogen noemen van de AI Business Excellence Awards dit jaar als beste bedrijfscoachingsbureau van NL! Natuurlijk is dit een inspanning van het hele team en onze super klanten!

De reden dat wij graag meewerken aan dit soort accolades? Omdat zoveel ondernemers coaching kunnen gebruiken en waarderen, maar soms bang zijn om in zee te gaan met een partij waarvan ze niet weten of die wel goed werk levert. Maar hoe leuk deze prijzen ook zijn, het belangrijkste voor ons is de positieve feedback en resultaten van onze klanten. Want daar doen we het voor.

Even voorstellen: Jan Temmink

Jan kent elk aspect van zakendoen met Duitsland als zijn broekzak, van overnames tot content marketing, van het voeren van een goed sales gesprek tot het introduceren van verschillende markt- en overheidspartijen voor meer omzet of een langdurige samenwerking. Hij is co-auteur van het boeken Starten in Duitsland en heeft een uitstekend netwerk op het gebied van cross border samenwerking tussen Nederland en Duitsland. Hoe makkelijk het lijkt om “even” Duitsland te betreden, als je er echt succesvol wilt zijn dan moet je heel goed op de hoogte zijn van wet- en regelgeving, van gewoontes daar en een goed netwerk hebben of verkrijgen daar. Want Duitsers doen heel anders zaken dan Nederlanders.

Heb jij met jouw bedrijf ambities om de Duitse markt te verkennen of wil je je bestaande Duitse activiteiten uitbreiden, dan helpt Jan je graag. Wil je weten of je tevens in aanmerking komt voor subsidie op zo’n traject? Naast adviseren op dit gebied kan Jan ook heel hands on zaken voor je regelen en initiëren. Neem contact met ons op en plan een gratis kennismaking.

Jan Temmink – Adviseur, trainer, coach en schrijver op het gebied van business development en zakendoen in Duitsland.

Brilliant Work webinars/workshops schrijf je nu in!

14 juli 2022

Hoe krijg je (meer) omzet in het buitenland

Een gratis webinar over hoe je kunt starten met de verkoop van producten of diensten naar het buitenland. Of als je wat klanten hebt buiten Nederland, hoe je dit structureel en grootschaliger kunt aanpakken.

Inschrijving gesloten

7 september 2022

Een succesvol verkoopgesprek i.s.m. StartUp Nijmegen

Ben je een ervaren verkoper die nog meer resultaat zou willen halen uit je verkoopgesprekken? Of een beginnende ondernemer die met zweet in de handpalmen verkoopgesprekken voert?

Het maakt niet uit, iedereen die wel eens een klant moet proberen binnen te halen heeft profijt van deze gratis workshop. Hierin bespreken we hoe je potentiële klanten te vragen om een gesprek, de informatie boven tafel kunt halen die je nodig hebt om de deal te sluiten en hoe je vervolgens de klant binnen haalt. Dit alles op een prettige en respectvolle manier die past bij jouw bedrijf en reputatie.

Inschrijven

14 september 2022

Doelen en prioriteiten stellen i.s.m. Bright Academy

Hoe zorg je ervoor dat je met focus kan werken? Zodat je jezelf kan richten op wat jou en je bedrijf verder gaat helpen. Voor je het weet raak je bedolven onder inkomende mailtjes, belletjes, ideeën en wensen voor jouw bedrijf. En als ondernemer heb je geen baas die jou vertelt wat je moet bereiken en hoe snel.

In dit gratis webinar leer je hoe je specifieke en meetbare doelen stelt voor de komende jaren. En over hoe je jouw activiteiten plant, zodat je voldoende ‘aan’ je zaak werkt en niet (alleen) ‘in’.

Inschrijven

22 september 2022

How to get more out of your team i.s.m. Briskr (workshop in het Engels)

Leading and managing a team is rewarding, complex, sometimes frustrating and amazing! Most entrepreneurs know more about their industry or craft than about getting the most out of the team that they work with. Yet fulfilling that role as a leader well is crucial to the success of your business, to your happiness at work and that of your employees.

In this workshop we will work on crafting our knowledge and skills on:

  • Your role as a leader.
  • The difference between managing and leading.
  • What to do when there is friction.
  • How do you keep people on track and motivated in the short and long term.

5 oktober 2022

Oei ik groei i.s.m. StartUp Nijmegen

Als je als ondernemer begint, wil je niets liever dan groeien. Meer klanten, meer omzet of meer impact met je diensten en producten. Maar dan…..een overvolle agenda, een bedrijf dat jou leidt i.p.v. andersom. Misschien ervaar je het al, of wil je het voorkomen. Hoe dan ook, deze gratis workshop is voor jou. Je gaat leren over:

  • Welke aspecten in je bedrijf je in balans moet houden
  • Welke tools je als ondernemer hierbij nodig hebt
  • Hoe je zowel opschaalt met mensen als met processen
  • Wat voor ondersteuning je daarbij kunt krijgen

Meer blog artikelen

Meer omzet in het buitenland halen door middel van exportcoaching.
22 februari 2024

6 Tips om zonder gedoe veel omzet te halen in het buitenland

Hoe krijg ik snel, langdurig en zonder gedoe veel omzet in het buitenland? Veel ondernemers die ik spreek hebben de wens om te beginnen [...]

Checklist gezond bedrijf
20 januari 2024

Nieuwsbrief januari 2024

Met nieuws over: Het nieuwe jaar goed van start! Ontvang de gratis checklist gezond bedrijf!  Wat zijn de groeipijnen van een scale-up? Lees het [...]

Search