Martine Pauw

HR consultant /change manager voor MKB

Sinds 1983 opereert Martine (1959) actief als HR manager/Consultant en management lid in het MKB, de industrie en de B2B sector. Ze heeft 30 jaar leiding gegeven aan diverse HR teams in de Benelux. Van 2004 tot 2018 heeft ze veel ervaring opgedaan in change managementsamenvoegingverhuizingen en reorganisaties binnen bedrijven. Martine heeft een bachelor of Science in Arbeidsmarktpolitiek en Personeelsbeleid.

Ze opereert op het snijvlak van organisatie, mens en werk en streeft er constant naar om evenwicht in de vaak tegenstrijdige belangen binnen bedrijven te bereiken. Martine fungeert als sparring partner voor directies om de bedrijfsstrategie concreet te vertalen naar HR beleid en kan dit helder en goed positioneren, waar relevant ook in overleg met vakorganisaties en ondernemingsraden. Verder haalt zij energie uit advisering over de breedte van de HR discipline en richt zij zich op employee en management development met concrete maatwerk plannen. Hierbij is ze bovenal toegankelijk voor alle medewerkers.

Als business sparring partner is ze dynamisch, energiek, resultaatgericht, teamgericht, een vertrouwenspost voor de volledige organisatie en kan dit zowel mondeling als schriftelijk helder verwoorden. Vanuit haar Europese ervaring werkt Martine in het Nederlands, Engels, Frans en Duits.

Educatie

  • Bachelor of Science in arbeidsmarktpolitiek en personeelsbeleid
  • Diverse management- en business trainingen

Werkervaring

  • Sinds 3 jaar zelfstandig ondernemer en HR consultant via Brilliant Work.
  • Ruim 35 jaar HR (management)posities bij Akzo, Papyrus (B2B) in de Benelux.

Verborgen talent

Houdt van uitdagingen op hoogte…

Favoriete superkracht

Reizen.

Mijn insteek

Binnen de business context: een goede business partner zijn en concreet HR werk invullen met focus op balans, bedrijfsdoelstelling en engagement teams.

Google-beoordelingen

Gaiane Abrahamian
Lees verder
Via StartUp Nijmegen ben ik in contact gekomen met Brilliant Work. Met Lizanne Jakobs een heel fijn gesprek gevoerd waarna ik een ondernemerscoach toegewezen kreeg. Ik ben heel goed geholpen en dankzij deze coaching heb ik stappen gezet. Ik ben ook geholpen qua contacten, netwerk dat essentieel is voor elke ondernemer en vooral voor de startende ondernemers. Ook administratief goede ervaringen mee. Ik heb zeer positieve ervaring met Brilliant Work en kan hen van harte aanbevelen.
Priscilla
FØRENA
Lees verder
Dankzij de startversneller heb ik - in de opstartfase van mijn bedrijf - gebruik kunnen maken van de expertise en kennis van Lizanne, starterscoach en Martine, HR consultant bij Brilliant Work. Beiden hebben mij enorm goed geholpen. Lizanne nam mij stap voor stap mee in het proces zodat ik overzicht hield. En de communicatie vaardigheden van Martine hebben een positieve bijdrage geleverd aan het sollicitatieproces bij FØRENA.
Felicia Lin
Lees verder
Dankzij Brilliant Work ben ik in aanraking gekomen met HR Consultant, Martine Pauw. Zij heeft ons geholpen met het 'HR-proof' maken van een Freelancershandboek, deze was opgesteld door onze Jurist maar was veel te formeel. Daarnaast hebben we de volgende onderwerpen behandeld tijdens onze 1:1 sessies: leiding geven aan een team, persoonlijk leiderschap en team dynamieken. Lizanne is de verbindende factor, vooraf heeft zij helderheid gegeven wat HR Consulting precies inhoudt toen we hier vragen over hadden. Brilliant Work is professioneel, accuraat en deskundig. Aanbevolen!
Previous
Next
5.0
Google totaalwaardering
5/5

Gratis gesprek aanvragen

Vul hiernaast je gegevens in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op voor een vrijblijvend adviesgesprek. Hierbij kijken we waar je wensen en behoeftes liggen en gaan we samen kijken hoe we je succes kunnen accelereren!

Search