Visie en missievorming

visievorming
12 oktober 2016

Waarom moet elke organisatie een visie en missie hebben? Het is je bestaansrechtconcurrerend vermogen en toekomst in een opslag! Als je deze twee zaken duidelijk hebt – en je kernwaarden – dan hoef je niet dagelijks uit te leggen waar je voor staat of mensen dienen te werken.

Klanten kopen van bedrijven die duidelijk zijn waar ze voor staan. Werknemers willen de juiste dingen doen maar moeten weten wat die zijn. Managers kunnen alleen hun mensen aansturen als ze weten waar ze op moeten focussen.

Brilliant Work helpt je in 4 stappen tot een visie en missie te komen, deze te concretiseren en commitment af te spreken. De visie en missie die we met de klant produceren is helderinspirerend en geeft richting aan alle lagen in de organisatie. We maken de visie op een duidelijke poster, zodat je deze op een mooie plek in je organisatie kunt hangen. Met deze visie als basis maken we vervolgens een actieplan samen met de klant.

LEES MEER OVER HOE EEN TRAJECT BIJ ONS WERKT

Meer blog artikelen

Team Brilliant Work
31 december 2024

Nieuwsbrief december 2024

In deze nieuwsbrief: Ga jij in 2025 ook stappen maken met je bedrijf? Hoe kunnen investeerders hét verschil maken in jouw succesverhaal Even voorstellen: Marketingcoach en adviseur Storm Heerink Agenda met workshops & webinars
Hoe vind je de juiste inversteerders?
12 december 2024

Hoe trek je de juiste investeerders aan?

Wat zou het voor jouw bedrijf betekenen als je een investeerder kunt aantrekken? Misschien een versnelling van jouw groeiambities, een introductie in een netwerk van waardevolle contacten of simpelweg de financiële ruimte om eindelijk die [...]
Zoeken